Sprzedaż i aktywacja - podpis elektroniczny - CERTUM MINI z pendrive
Dodano: 2 Kwiecień 2024 12:53,
4 tygodnie temu
Oferujemy sprzedaż i aktywację zestawów podpisów elektronicznych CERTUM MINI.
Aktualnie do wielu czynności w zakresie komunikacji z urzędami, sądami i innymi instytucjami wymagany jest kwalifikowany podpis elektroniczny. np.:
- do składania e-deklaracji
- komunikacji z ZUS, US
- składania wniosków sądowych w eKRS tj. o rejestrację spółki, zmianę danych
- podpisywania sprawozdań finansowych
- składania wszelkiego rodzaju innych pism i wniosków np. o dotację
Podpis elektroniczny weryfikowany jest za pomocą certyfikatu kwalifikowanego oraz złożony za pomocą bezpiecznego urządzenia do składania podpisu elektronicznego.
SPRZEDAŻ PODPISÓW
Nasza firma zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie sprzedaży, rejestracji i aktywacji kwalifikowanych podpisów elektronicznych CERTUM.
Kompleksowa usługa obejmuje następujące etapy:
- sprzedaż wybranego Zestawu podpisu kwalifikowanego CERTUM wraz z czytnikiem karty,
- wypełnienie i rejestrację wniosku o wydanie certyfikatu kwalifikowanego,
- weryfikację tożsamości i poświadczenie zgodności danych,
- wysłanie wniosku w trybie paperless umożliwiającym skorzystanie z ekspresowej ścieżki wydania certyfikatu,
- prowadzenie korespondencji e-mailowej z dostawcą CERTUM,
- dopilnowanie procesu poprawnego wydania certyfikatu dla klienta,
- poinstruowanie klienta o dalszych krokach
W przypadku zainteresowania się naszą ofertą uprzejmie proszę o kontakt w celu rezerwacji terminu w naszym biurze w Krakowie lub Warszawie.
Odsłon: 27