Pomoc
W tym dziale postaramy się pomóc Tobie w najczęściej napotykanych problemach oraz odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania.
  1. Czy muszę się zarejestrować aby dodawać ogłoszenia?
  2. Po rejestracji nie otrzymałem emaila z hasłem potrzebnym do zalogowania się.
  3. Jak zwiększyć szanse na pozytywny odzew na moje ogłoszenie?
  4. Jak długo wyświetlane będzie moje ogłoszenie?
  5. Mam problem z dodaniem zdjęcia do ogłoszenia.?
  6. Dlaczego moje ogłoszenie zostało usunięte z serwisu?
  7. Czym są ogłoszenia Wyróżnone?
  8. Jak dodać oraz opłacić ogłoszenie Wyróżnione?
  9. Czym są ogłoszenia Premium?
  10. Jak dodać oraz opłacić ogłoszenie Premium?
  11. Czym są pakiety ogłoszeń?
  12. Jak zareklamować swoją firmę lub usługi za pomocą bannerów?
  13. Jak zmienić domyślne hasło do swojego konta?
  14. Jak edytować lub usunąć ogłoszenie dodane bez rejestracji w serwisie?
  15. Czy do ogłoszenia mogę dodać filmik?
  16. Jak uchronić się przed oszustwem?
  17. Nie znam hasła, jak mogę dokonać edycji ogłoszenia?
  18. Czym jest i jak znaleźć ID ogłoszenia?
  19. Ktoś przez pomyłkę podał mój numer telefonu w ogłoszeniu.
  20. Czy pośredniczycie w transakcjach?
  21. Co zrobić jeżeli ogłoszeniodawca nie wywiązał się z umowy?
  22. Czy mogę zamieścić kilka identycznych lub bardzo podobnych ogłoszeń?
  23. Od czego zależy pozycja ogłoszenia w wynikach wyszukiwania?
  24. Jak można się z Wami skontaktować?
  25. Czy można automatycznie przedłużać wyświetlanie ogłoszeń Wyróżnionych lub Premium?
  26. Czy oferujecie API do automatycznego dodania większej ilości ogłoszeń?
  1. Czy muszę się zarejestrować aby dodawać ogłoszenia?

    Nie, rejestracja nie jest wymagana aby zamieszczać ogłoszenie. Jeżeli jednak chcesz mieć możliwość zarządzania dodawanymi ogłoszeniami, możesz zarejestrować swoje konto podając swój email (będzie on służył jako login) oraz dowolnie wybrane hasło. Po zalogowaniy będziesz mieć możliwość dodawania, usuwania oraz edycji ogłoszeń. Będziesz mógł także zakupić pakiety ogłoszeń premium oraz wyróżnionych.
  2. Po rejestracji nie otrzymałem emaila z hasłem potrzebnym do zalogowania się.

    Jeżeli po rejestracji nie otrzymałeś emaila aktywacyjnego sprawdź folder Spam, być może przez pomyłkę wiadomość od nas została zakwalifikowana jako Spam. Jeżeli po 24h nadal nie dotarł do Ciebie email z linkiem aktywującym, skorzystaj z opcji przypomnienia hasła
  3. Jak zwiększyć szanse na pozytywny odzew na moje ogłoszenie?

    Umieść w ogłoszeniu kilka zdjęć, upewnij się, iż treść ogłoszenia zawiera odpowiednią ilość szczegółów, sprawdź czy podałeś aktualne dane kontaktowe. Powiadom znajomych przesyłając im link do ogłoszenia. Jeżeli masz konto na Facebooku, kliknij na link "Lubię to" , tak aby znajomi z Facebooka także zobaczyli Twoje ogłoszenie.

    Ponadto dodaj ogłoszenie Wyróżnione lub Premium dzięki czemu więcej osób je zobaczy - ogłoszenia Wyróżnione oraz Premium wyróżnione są specjalnym kolorem i wyświetlane są zawsze przed standardowymi ogłoszeniami. Dodatkowo ogłoszenia Premium wyświetlane są we wszystkich kategoriach, a nie tylko w tej, do której ogłoszenie zostalo dodane.
  4. Jak długo wyświetlane będzie moje ogłoszenie?

    W zależności od wybrane opcji, standardowe ogłoszenie może być wyświetlane przez okres 14, 21 dni, 1 miesiąca lub 2 miesięcy.
  5. Mam problem z dodaniem zdjęcia do ogłoszenia.?

    Zdjęcia, które dodajesz do ogłoszenia muszą być w formacie JPG. Ich rozmiar natomiast nie może przekraczać 2 MB. Jeżeli zdjęcia, które chcesz dodać są większe niż wspomniany limit lub są w innym formacie, skorzystaj z dowolnego programu do obróbki zdjęć w celu ich zmniejszenia i zapisania jako JPG. Do każdego ogłoszenia, w zależności od rodzaju, możesz dodać od 2 do 10 zdjęć. Zdjęcie, które dodasz jako pierwsze zostanie ustawione jako zdjęcie główne ogłoszenia.
  6. Dlaczego moje ogłoszenie zostało usunięte z serwisu?

    Najprawdopodobniej Twoje ogłoszenie po określonym czasie wygasło, o czym poinformowaliśmy Cię w osobnym emailu. Istnieje także możliwość, iż Twoje ogłoszenie mogło naruszać Regulamin serwisu i zostało usunięte przez administratorów.
  7. Czym są ogłoszenia Wyróżnone?

    Ogłoszenia Wyróżnione to ogłoszenia, dzięki którym możesz dotrzeć do większej ilości użytkowników, szybciej sprzedać przedmiot, oferowane usługi itd. Są one wyróżnione specjalnym żółtym kolorem, dzięki czemu są bardziej widoczne niż ogłoszenia standardowe. Ogłoszenia Wyróżnione wyświetlane są zawsze na górze przed pozostałymi ogłoszeniami, w kategorii do której zostały dodane.Do ogłoszeń Wyróżnionyc możesz dodać także więcej zdjęć (10 zamiast 2 jak w przypadku ogłoszeń standardowych). Za dodanie ogłoszenia Wyróżnionego pobierna jest jednorazowo niewielka opłata.
  8. Jak dodać oraz opłacić ogłoszenie Wyróżnione?

    Ogłoszenie Wyróżnione możesz dodać klikając standardowo na przycisk "Dodaj ogłoszenie" a następnie wybierając opcję "Ogłoszenie Wyróżnione". Po dodaniu ogłoszenia można je opłacić za pomocą SMSa, karty płatniczej lub przelewu bankowego.
  9. Czym są ogłoszenia Premium?

    Ogłoszenia Premium to specjalne, bardzo widoczne ogłoszenia, wyświetlane w osobnej zielonej ramce, we wszystkich kategoriach ogłoszeń. Ogłoszenia te wyświetlane są losowo zawsze na górze strony, przed wszystkimi pozostałymi ogłoszeniami, dzięki czemu więcej użytkowników zobaczy Twoje ogłoszenie i skontaktuje się z Tobą. Do ogłoszeń Premium możesz także dodać 10 zdjęć, a nie tylko 2 jak w przypadku ogłoszeń standardowych. Za dodanie ogłoszenia Premium pobierna jest jednorazowo niewielka opłata.
  10. Jak dodać oraz opłacić ogłoszenie Premium?

    Ogłoszenie Premium możesz dodać klikając standardowo na przycisk "Dodaj ogłoszenie" a następnie wybierając opcję "Ogłoszenie Premium". Po dodaniu ogłoszenia można je opłacić za pomocą SMSa, karty płatniczej lub przelewu bankowego.
  11. Czym są pakiety ogłoszeń?

    Jeżeli chcesz dodać większą ilość ogłoszeń Wyróżnionych lub Premium skorzystaj z opcji zakupu pakietu ogłoszeń. Dzięki temu możesz zakupić odrazu 3, 5 lub 15 ogłoszeń Wyróżnionych lub Premium, poprzez co koszt pojedyńczego ogłoszenia będzie zdecydowanie niższy.
  12. Jak zareklamować swoją firmę lub usługi za pomocą bannerów?

    Jeżeli posiadasz firmę/oferujesz usługi, możesz zareklamować się za pomocą bannerów graficznych wyświetlanych na wszystkich stronach serwisu. W celu umieszczenia bannera reklamowego serwisie kliknij na link reklama i wybierz rodzaj bannera oraz okres na jaki chciałbyś go umieścić, a my zajmiemy się resztą.
    Reklamę w serwisie możesz szybko i bezpiecznie opłacić za pomocą przelewu lub też kartą kredytową.
  13. Jak zmienić domyślne hasło do swojego konta?

    W celu zmiany hasła do swojego konta, zaloguj się i kliknij na opcje "Moje Ogłoszenia" znajdującą się u góry strony , następnie z rozwijanej listy "Konto" znajdującej sie obok Twoich ogłoszeń, wybierz opcje "Zmień hasło". Alternatywnie po zalogowaniu możesz także kliknąć tutaj by zmienić hasło.
  14. Jak edytować lub usunąć ogłoszenie dodane bez rejestracji w serwisie?

    Użytkownicy, którzy dodali ogłoszenie bez uprzedniej rejestracji w serwisie, również mogą je edytować lub usunąć. Na Twój adres email podany w ogłoszeniu wysłaliśmy dane logowania oraz instrukcje potrzebne do edycji/usunięcia ogłoszenia.
  15. Czy do ogłoszenia mogę dodać filmik?

    Tak, do każdego ogłoszenia możesz dodać filmik z serwisu YouTube. Jest to znakomity sposób na zwiększenie skutecznosci ogłoszenia! Wystarczy, że w treść swojego ogłoszenia wkleisz link do filmu z YouTube, a nasz serwis automatycznie wstawi w tym miejscu filmik.
  16. Jak uchronić się przed oszustwem?

    Pamiętaj aby zachować ostrożność przy dokonywaniu transakcji. Dokonuj jedynie zapłaty gotówką! Nigdy nie przekazuj zaliczek, ani nie dokonuj wpłaty na konto zanim nie spotkasz się bezpośrednio ze sprzedawcą i nie popiszecie odpowiedniej umowy. Umów się na bezpośrednie spotkanie ze sprzedawcą w celu zapłacenia za przedmiot. Na spotkanie wybierz miejsce publiczne.

    Standardowa paczka za pobraniem również nie chroni w stu procentach przed oszustwem, ponieważ najczęściej należy najpierw dokonać zapłaty, a dopiero póżniej można sprawdzić zawartość paczki.

    Najlepiej nie odpowiadaj na ogłoszenia pisane w innym języku niż polski, w szczególności ignoruj wszelkie odpowiedzi pisane łamaną angielszczyzną. Nie podawaj także swojego adresu zamieszkania zanim spotkasz się ze sprzedawcą.
  17. Nie znam hasła, jak mogę dokonać edycji ogłoszenia?

    Po dodaniu ogłoszenia lub utworzeniu konta w serwisie, hasło zostało wysłane na podany adres email. Jeżeli nie otrzymałeś emaila z hasłem lub go skasowałeś skorzystaj z opcji przypomnienie hasła. Jeżeli po przypomnieniu hasła lub utworzeniu konta nie otrzymałeś emaila z instrukcjami, sprawdź folder Spam - być może przez pomyłkę wiadomość od nas trafiła do tego folderu.
  18. Czym jest i jak znaleźć ID ogłoszenia?

    ID ogłoszenia to numer, dzięku któremu możemy jednoznacznie zidentyfikować określone ogłoszenie. ID ogłoszenia widoczne jest w linku strony z ogłoszeniem.

    Przykładowo: http://www.oglaszamy24.pl/ogloszenie/123456789/tresc.html

    ID ogłoszenia w tym przypadku to: 123456789.
  19. Ktoś przez pomyłkę podał mój numer telefonu w ogłoszeniu.

    Jeżeli ogłoszeniodawca przez pomyłkę podał Twój numer telefonu, skontaktuj się z nim i poinformuj go o zaistniałej pomyłce. Jeżeli z różnych powodów nie możesz się z nim skontaktować skorzystaj z tego formularza celem usunięcia Twojego numeru z ogłoszenia. Alternatywnie, możesz skontaktować się bezpośrednio z nami przesyłając dokument potwierdzający, iż numer telefonu należy do Ciebie. Możesz również przypisać numer telefonu do swojego konta w serwisie, dzięki czemu nikt inny, poza Tobą, nie będzie mógł dodać ogłoszenia z podanym numerem telefonu - aby skorzystać z tej opcji użyj tego formularza
  20. Czy pośredniczycie w transakcjach?

    Nie pośredniczymy i nie jesteśmy stroną żadnej transakcji pomiędzy użytkownikami. Umożliwiamy jedynie zamieszczanie ogłoszeń. Używasz usług i uczestniczysz w tych transakcjach na własne ryzyko, a jakiekolwiek szczegóły dotyczące transakcji czy płatności ustalasz bezpośrednio z osobą, która zamieściła dane ogłoszenie. Dlatego, tak ważne jest zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z ofert.
  21. Co zrobić jeżeli ogłoszeniodawca nie wywiązał się z umowy?

    Jeżeli pomimo naszych zaleceń zdecydowałeś się na przelew a ogłoszeniodawca nie wywiązał się z umowy, nie dostarczył zamówionych usług lub towaru, lub wydaje Ci się, iż padłeś ofiarą oszustwa, spróbuj jeszcze raz się z nim skontaktować celem wyjaśnienia sytuacji. Jeżeli to nie pomoże, możesz zgłosić sprawę na policję szczegółowo opisując i dokumentując całą sytuację.
  22. Czy mogę zamieścić kilka identycznych lub bardzo podobnych ogłoszeń?

    Nie, nie można zamieszczać wielu identycznych lub bardzo podobnych ogłoszeń. Takie ogłoszenia zostaną usunięte jako duplikaty. Jeżeli chcesz sprzedać kilka podobnych przedmiotów różniących się drobnymi szczegółami lub zaoferować bardzo podobne usługi, dodaj je w pojedyńczym ogłoszeniu. Jeżeli natomiast chcesz zaoferować swoje usługi w wielu miastach, to podczas dodawania ogłoszenia, zaznaczając miasto, wybierz opcję "wszystkie".
  23. Od czego zależy pozycja ogłoszenia w wynikach wyszukiwania?

    Pozycja ogłoszenia w wynikach wyszukiwania zależy od kilku czynników, w tym między innymi od rodzaju ogłoszenia - tzn. czy jest to ogłoszenie bezpłatne, bądź Premium lub Wyróżnione. Ogłoszenia płatne najczęściej pojawiają się wyżej w rezultatach wyszukiwania.

    Pozycja w wynikach zależy także od stopnia dopasowania treści ogłoszenia do wyszukiwanej frazy, ale także od tego czy ogłoszeniodawca udziela odpowiedzi na wysyłane do niego zapytania. Możliwa jest zatem sytuacja, iż ogłoszenie płatne pojawi się niżej w wynikach wyszukiwania, jednakże nawet wówczas, dzięki wyróżnieniu kolorem, będzie bardziej widoczne niż ogłoszenia bezpłatne. Ponadto ogłoszenia płatne wyświetlane są zawsze przed ogłoszeniami bezpłatnymi podczas przeglądania ogłoszeń według właściwej kategorii.

    Ogłoszenia Premium otrzymują również więcej odłon niż inne rodzaje ogłoszeń, dzięki temu iż wyświetlane są w specjalnej ramce obok treści innych ogłoszeń.
  24. Jak można się z Wami skontaktować?

    Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, sugestie lub problem techniczny możesz się z nami skontaktować korzystając z formularza znajdującego się na tej stronie.
  25. Czy można automatycznie przedłużać wyświetlanie ogłoszeń Wyróżnionych lub Premium?

    Tak, wystarczy, że w opcjach danego ogłoszenia zaznaczysz opcję "Automatyczne Przedłużanie". Wówczas ogłoszenie zostanie automatycznie przedłużone na kolejny okres wyświetlania.

    Pamiętaj jednak, iż aby ogłoszenie mogło być przedłużone, niezbędne jest posiadanie aktywnego Pakietu ogłoszeń Wyróżnionych lub Premium, ponieważ do przedłużenia okresu wyświetlania ogłoszenia zostaną wykorzystane środki z tego pakietu. Pamiętaj zatem o tym aby posiadać wystarczającą ilość środków w swoim Pakiecie, tak by wszystkie ogłoszenia, w których aktywowałeś tą opcję, mogły zostać automatycznie przedłużone.
  26. Czy oferujecie API do automatycznego dodania większej ilości ogłoszeń?

    Tak, istnieje możliwość dodania większej ilości ogłoszeń za pomocą REST API, które udostępniamy naszym użytkownikom.

    Dokumentacja API dostępna jest na tej stronie, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje oraz przykłady.

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na interesujący Cię temat, masz dodatkowe pytania lub chcesz podzielić się uwagami - skontaktuj się z nami.


© 2024 Oglaszamy24.pl | API | Wersja pełna
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!