Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia - szukam mlodszego kochanka gdansk

Jestem namietna kobieta, lubiaca dotyk meskich dloni, ktora czulosci. Bylam przez lata zaniedbywana przez meza i teraz szukam czulego kochanka, szanujacego moje potrzeby. Zapr...
Dodano: 31 Marca 11:06  
Masz już dość codziennej monotonii? Chciałbyś przeżyć coś wyjątkowego, co sprawi Ci ogromną przyjemność? Seks z własną kobietą oraz za pieniądze przestał Cię satysfakcjonować?...
Dodano: 3 Maja 18:00  
Jestem niezależną finansowo dojrzałą kobietą po 40, zadbaną, konkretną, zdecydowaną, wiedzącą czego chce w łóżku. Uwielbiam namiętne zabawy z młodymi wydepilowanymi kutaskami ...
Dodano: 28 Kwietnia 10:57  
Witam Mam 23 Lata szukam kogos mlodego z kim mogłbym sie pobawic moimi zabawkami , Nie szukam mlodszego odrazu mówie , chcialbym aby chlopak byl pass tzn ulegly na zabawki i...
Dodano: 6 Maja 13:05  
Lubie spędzać niektóre weekendy w Gdańsku więc odezwij sie do mnie :) Poszukuje rozrywkowego mężczyzny ktory bedzie mógł bez problemów wyjechac na jakis weekend w "fajne i od...
Dodano: Dzisiaj 09:25  
Jestem kobieta samotna ale niezalezna. mam pieniadze mieszkanie i dobra prace. szukam kochanka. najlepiej bez zobowiazan, ale jesli okarzesz sie byc na prawde w dobry w te klo...
Dodano: 8 Kwietnia 11:14  
Szukam Pana wolnego, samotnego, odpowiedzialnego, bez zobowiązań, o miłej aparycji Pana, któremu zależy na czestych spotkaniach ze mna, przyjażni i bliskości, seksu Ja szczu...
Dodano: 14 Maja 23:15  
Szukam Faceta na dzisiaj. Najchętniej z duzym penisem - ale nie koniecznie. Wiecej szczegolow napisze w wiadomosci prywatnej. Prosze o wiadomosc osoby zainteresowane na maila:...
Dodano: 10 Kwietnia 09:27  
Gdańsk męski poznam realnego kochanka dyskrecja zapraszam na niezapomniane chwile lubię pieszczoty pocałunki lizanie ssanie przytulnie 69 sex oralny analny jestem normalnym dy...
Dodano: 29 Kwietnia 13:18  
Szukam mężczyzny, który dokładnie wyliże moją wydepilowaną i spragnioną pieszczot cipeczkę. Jeśli się dobrze sprawisz, możemy to powtórzyć. Nie będę się ukrywać z faktem iż je...
Dodano: 4 Maja 02:52  
Szukam kobiet poszukujacej mlodego kochanka ktory bedzie ja ruchal jak zapragnie jestem dyskretny pozdrawiam Panie Romek...
Dodano: 25 Maja 11:52  
Szukasz kochanki? Dołącz do klubu swingersów www.swingersi69.pl i spotykaj się z kobietami indywidualnie lub z grupami na seks grupowy. Jesteśmy największą i w 100% realną ...
Dodano: 9 Maja 17:32  
cześć, jestem śliczną dziewczyna 25 lat szukajacą nowych doznań i przygód. Chcesz mnie czegoś nauczyć. . . czekam liczę na sponsorowane spotkanie. Pozdrawiam Pati...
Dodano: 29 Kwietnia 09:22  
Witam.Szukam młodej dziewczyny od 18lat z Gdańska do sexu oralnego w plenerze i być może do pełnego stosunku w zabezpieczeniu.W zamian dam ci kaske.Mam 43lata 178cm sportowa s...
Dodano: 24 Maja 10:32  
szukam Pani chętnej na tego typu spotkania, najchetniej dłuzszy układ, oferuję 200zł za spotkanie, ogłoszenie ważne póki je mozna odczytać...
Dodano: 14 Maja 17:04  
Cześć Jestem Alicja szukam fajnej i otwartej młodej dziewczyny celem dluzszej sponsorowanej znajomości. Nie musisz mieć doświadczenia. Zapraszam do kontaktu. Panowie...
Dodano: 17 Maja 06:09  
Poszukuję Dziewczyny do ukladu sponsorowanego ( dyskretnego). Szukam Dziewczyny która ma zazwyczaj czas wieczorami na krótkie i dłuższe spotkania. Wynagrodzenie początko...
Dodano: 5 Kwietnia 21:05  
20 lat, 19,5 cm, szukam kogoś zeby razem powalic, mam lokum, pisz mysle ze sie dogadamy. Najlepieje do max 28 lat....
Dodano: 14 Kwietnia 18:55  
czesc szukam kogos kto zrobi mi loda w czwartek o 18....
Dodano: 24 Kwietnia 19:47  
Mam 20lat, jestem Bi, jestem z okolic Bieszczad, w połowie sierpnia, zawitam do Gdańska, ale już teraz szukam kontaktów na fajną zabawę, jestem pasywny, wolałbym się spotkać w...
Dodano: 21 Maja 20:27  
Znalezione Ogłoszenia: szukam mlodszego kochanka gdansk

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia






Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2018 Oglaszamy24.pl