Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia (3000) - starsza pani da dupy za darmo nisko

Zrobie loda i dam dupy za darmo Mam 15 lat ciasną dziurke Mieszkam w bukownie . Szukam panów mobilnych sex uprawiamy w aucie lesie kiblu...
Dodano: 10 Października 21:15  
Tak jak w ogłoszeniu 17 letni gej zrobi lodzika i da dupy za 70zl okolice Chorzowa, rudy śląskiej i okolic mile widziani dojrzali faceci w wieku 28- 44 lat sex najlepiej w pl...
Dodano: Dzisiaj 00:30    |  Cena: 70 zł
Tak jak w tytule młody 15 lat da dupci za darmo i chętnie zrobi loda ze spustem do ust lub na twarz mogę jeszcze wylizać rowa nigdy tego wszystkiego nie robiłem to mój debiut ...
Dodano: 25 Listopada 12:51  
ponczochy,stanik,spódniczka....i dam dupy (może być spuszczenie sie we mnie)- jak wolisz w gumce to tez moze byc....ale wtedy chce finału w ustach:) jak masz takie ciuszki-kt...
Dodano: 30 Października 13:10  
witam jestem 15 bi i dam dupy za kasę a dokładnie 350 zł z prezerwatywą więcej informacji przez email...
Dodano: Dzisiaj 00:58  
Witam . Potrzebuje kasy dlatego to ogłoszenie. Dam dupy zrobię loda wszystko w gumce . Nigdy tego nie robiłem wiec proszę o wyrozumiałość . Mam 20 lat jestem normalnej budowy....
Dodano: 28 Listopada 22:49  
Jak napisałem dam dupy i mogę zrobić loda z wtryskiem do ust za 100 zł im młodszy tym lepiej zapraszam do pisania SMS bo położenie mogę nie odebrać jak by co cena do negocjacj...
Dodano: 24 Października 22:50  
jeśli ubierzesz mnie jak dziewczyne to dam dupy. SPÓDNICZKA,POŃCZOCHY,STANIK....ITD- JESLI BEDZIE KOMLECIK+PERUKA TO ZROBIĘ TEŻ LODA Lubraniec...
Dodano: 5 Listopada 21:51  
Jak w tytula dam dupy w lesie jak jest chetny ktos napisz sms Żagań.........................
Dodano: 30 Listopada 12:44    |  Cena: 100 zł
Witam mam 22 lata dam dupy za 100zł jest jakiś facet chętny? Pisz a sie spotkamy :) mam lokum...
Dodano: 31 Października 18:45  
Witam dam dupy za 50 zlotych w moim aucie lub u ciebie......
Dodano: 7 Października 16:28  
Lubartów, dziś . Ja 29lat ,chętnie spróbuję czegoś nowego. Najlepiej u Ciebie, ja bez lokum. Mogę odciągnąć....
Dodano: 2 Grudnia 15:03  
mam 16 lat i w ten weekend możemy się spotkać W Factory o 16. Inna godzina i inne dni NIE. Tylko poważne ofert. I od razu PROPONOWAĆ CENĘ...
Dodano: 1 Grudnia 16:33  
Szukam młodego w Warszawie tak jak na pierwsze kontakty z mężczyzna. Nigdy tego nie robiłem ale mam ochotę wsadzić facetowi w tyłek i porządnie obciągnąć z połykiem. Szuka...
Dodano: 3 Grudnia 00:46  
Siema. Tak jak w tytule mam 17 lat 178 wzrostu i o wadze 58kg. Szukam kogoś to by potrafił się mną dobrze zająć. Mogę zrobić Ci loda i dać Ci się wydymac. Lubię jak ktoś mnie ...
Dodano: 26 Listopada 16:26  
Hej, mam 17 lato z chęcią użyczę Ci mojej dziurki,jeśli masz auto lub lokum to świetnie jeśli nie to coś wymyśliliśmy. Teraz trochę o mnie jak pisane wcześniej mam 17 lat 74kg...
Dodano: 14 Listopada 08:25    |  Cena: 0 zł
Tak jak w opisie zrobię loda dojadę poza kraków za zwrotem za dojazd może być również u ciebie w aucie.Odpisuje na SMS Cena za nasze spotkanie jest uzależniona od tego czeg...
Dodano: 2 Listopada 20:37    |  Cena: 150 zł
warunki: musisz mi dac damskie ciuszki-ponczochy WYMÓG! mozesz sie we m,nie spuscic.....lubraniec-dzis...
Dodano: 31 Października 19:56  
Cześć.Mam na imie Patryk i szukam geja który mnie wyrucha w dupe.Chce poczuć obijające się twoje jądra o moją dupe.Nie mam lokum.Mam 17 lat....
Dodano: 21 Listopada 21:02  
Hej,tak jak w ogłoszeniu całkowicie się oddam jakiemuś Panu,brunet 178cm,chętnych zapraszam na privv ;)...
Dodano: 17 Listopada 08:21  
Znalezione Ogłoszenia: starsza pani da dupy za darmo nisko

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia






Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2016 Oglaszamy24.pl