Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia (3000) - sponsorka szuka pana

Witam fajny z poczuciem humoru sponsor szuka Parki albo kobiety na realne spotkanie dzisiaj moze nawet Kryspinow plenerek tylko realne i zdecydowane osoby prosze o kontakt T...
Dodano: 19 Sierpnia 08:27  
Hojny sponsor, 41 lat, szuka studentki - może być także studentka z UA lub ROS. Spotkania dyskretne, raz w tygodniu, w hotelu....
Dodano: 11 Września 23:05  
Sponsor - mężczyzna 43 lata - na poziomie, z klasą, szuka młodej dziewczyny do stałego sponsoringu i wsparcia na co dzień. Więcej mailowo....
Dodano: 16 Września 17:42  
Jesli szukasz konkretnego sponsora na raz lub do stałego układu to zapraszam . Spotkania w tygodniu w godz 7-15 , hotel , auto , plener i inne...
Dodano: 17 Września 08:49  
28 letni, szczupły i zadbany facet szuka na konkretne spotkania w wiadomym celu.Jeśli możesz pozwolić mi się odstresować w ciągu dnia lub wieczora to zapraszam :) Jeśli chodzi...
Dodano: Wczoraj 23:41  
Witaj , jeżeli poszukujesz sponsora w młodym wieku zaledwie niespełna 22 letniego na stałe i oczekujesz niezbyt dużego wkładu z Twojej strony to właśnie ja ! Czym młodsza tym ...
Dodano: 22 Września 23:44  
Szukam mężczyzny na dyskretne sex spotkanko, chcę być twoją niewolnicą i dobrą sponsorką,nawet na dłużej jeśli tego potrzebujesz.Oczekuję w zamian dobrego sexu i niezapomniany...
Dodano: 6 Sierpnia 14:04  
Poszukuję Pani/dziewczyny zainteresowanej dłuższym układem sponsorowanym. Sponsoring, kultura, higiena, dyskrecja !!! Sponsor 38 lat z Elbląga, Pani może być z okolic do or...
Dodano: 19 Sierpnia 19:32  
Spokojny, niebrzydki, lubiany przez kobiety facet pod 40tkę szuka młodej (najlepiej 16-17) lat dziewczyny do spotkań sponsorowanych, najlepiej stały układ, może być bez seksu....
Dodano: 30 Sierpnia 12:25  
Hej, Szczupły, wysoki 30 paro latek szuka inteligentnej kobiety 20-30lat na miłą znajomość opartą na przyjaźni i szacunku. Dyskrecja i higiena gwarantowane. Odpowiem na k...
Dodano: 24 Września 15:02  
Miły i zadbany pan ok 45 lat szuka zadbanej pani do stałych spotkań sponsorowanych ! Gwarantuję miłą atmosferę i niezapomniane przeżycia !...
Dodano: 17 Sierpnia 11:11  
Zdecydowany średnio latek szuka mlodego którego zasoonsoruje w zamian za towarzystwo i zabawy. Czekam na sms lub mms z propozycjami. Mrągowo, Mikołajki, Orzysz itp. Jest...
Dodano: Wczoraj 14:03  
Dyskretny 30 letni sponsor dla młodej (18-25 lat) Słupsk i okolica. Proponuję stałe wynagrodzenie oraz spotkania 3-4 razy w miesiącu. Zapewniam pełną dyskrecję oraz higienę. C...
Dodano: 19 Września 17:09  
Facet normalnej budowy szuka odskoczni od codzienności i chętnie nawiąże ciekawą znajomość. Zapewniam wsparcie finansowe...
Dodano: 16 Sierpnia 19:43  
Mlody, sympatyczny 27 latek szuka stałej znajomości z Lodziarą, kota z chęcią klęka i obciąga:) Najlepiej regularnie ;)...
Dodano: 19 Sierpnia 07:52  
Przystojny wysportowany zamozny przedsiębiorca szuka szczupłej ładnej dziewczyny do spotkania sponsorowanego jestem w Lublinie w poniedziałek i wtorek....
Dodano: 11 Września 19:56  
Hej swoje ogłoszenie kieruje do zgrabnej zadbanej dyskretnej i mobilnej kobiety z Wrześni która szuka dyskretnego Kochanka i Przyjaciela.Interesuje mnie luźna znajomość oparta...
Dodano: 22 Września 07:23  
Witam Szukam młodej dziewczyny która w zamian za spotkanie w moim aucie otrzyma wynagrodzenie....
Dodano: 16 Września 11:38  
Witam szukam dyskretnej kobiety lubiacej miec lizana i wachana pupcie ja 34l dyskretny zasponsoruje taka mozliwy staly uklad...
Dodano: 13 Sierpnia 21:41  
Witam chętnie spotkam się z parą 30+ Ja atrakcyjny trzydziestolatek bywający w takich układach. Jeśli macie takie fantazje zapraszam na spotkanie...
Dodano: 8 Września 13:59  
Znalezione Ogłoszenia: sponsorka szuka pana

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia






Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2016 Oglaszamy24.pl