Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia (2305) - przyjme duza ilosc gruzu najlepiej

sprzedam odzież nową spódnice spodnie bluzki komplety jest możliwość sprzedaży na wagę cena do ustalenia...
Dodano: 10 Grudnia 17:17    |  Cena: 1 zł
Witam Przyjme dowolny model iphone. (Najlepiej wersje 4 lub 5) moze byc uszkodzony (np zbita obudowa ) bd wdzieczna za kazda odp....
Dodano: 14 Grudnia 14:35    |  Cena: 0 zł
Kupier papierosy Fest z akcyza bialoruska kazda ilosc i najlepiej z dowozem !!ale mysle ze sie dogadamy.papierosy takie jak na zdjeciu ...
Dodano: Wczoraj 10:38  
Witam zwracam sie o pomoc miałam normalną rodzine bez problemów ale niestety wszystko legło w gruzach wzielam kredyt na wykup mieszkania wszystko bylo ok. pózniej otworzyłyśmy...
Dodano: Wczoraj 09:49  
przyjme 30 ton gruzu betonowego za $ Sochaczew, Żelazowa Wola okolice zaplace za transport lub odbiore wlasnym ...
Dodano: 13 Listopada 01:44  
Mam do sprzedania testy - duza ilosc - do Starter Sky High. Nie jest to 1, ani 2 tylko STARTER....
Dodano: 15 Grudnia 09:06    |  Cena: 20 zł
trudne kredyty dla Firm bez BIK i zabezpieczen az do 500 000 -brak oplat wstepnych -bez weryfikacji zdolnosci - moizliwosc otrzymania pozyczki na splate ZUS -kredyty...
Dodano: 15 Grudnia 09:08  
okazja duza ilosc materiaow pomocny w nauce i kontrolowaniu postepów dziecka 6 spr rozdziałowych +odp 6 spr sparwdzajacych jego wiedze testy na koniec roku jak i...
Dodano: 29 Października 08:31  
Posiadam duza ilosc pustych paczek po papierosach zamienie na tyton lub gotowe papierosy szczegoly do uzgodnienia telefonicznie. Mozliwosc sprzedazy pojedynczych pustych pacze...
Dodano: 9 Grudnia 14:27  
sprzedam duza ilosc bursztynu ukrainskiego stala wspolpraca bursztyn prosto z kurainy bardzo dobrej jakosci polecam...
Dodano: 11 Grudnia 13:06    |  Cena: 00000 zł
witam kupie zloto w duzej ilosci moze to byc rowniez zloty zlom,jesli cena bedzie przystepna moze to byc naprawde duza ilosc,pochodzenie zlota jest dla mnie wazne,czy znalezi...
Dodano: 2 Listopada 07:11  
Sprzedam tanio 17-letni obornik(pomiot) kurzy z systemu sciolkowego,wszelkie warunki do ustalenia telefonicznie.Posiadam duza ilosc,ok 75 ton...
Dodano: 25 Listopada 10:17    |  Cena: 0 zł
Ziemie bez gruzu nie odpłatnie przyjme-dogodny dojazd ścinawa tel.694848892 768436059...
Dodano: 8 Grudnia 07:10    |  Cena: 1 zł
Przyjme odziez zimowo-letnia damska l meska xxl buty damskie 41 meskie 45 moze byc to nawet hurtowa ilosc przyjme z checia bez wybrzydzen nawet dziecieca odziez...
Dodano: 29 Października 09:44    |  Cena: 0 zł
Przyjme/ za darmo odziez hurtowa ilosc oraz bizuterie i kosmetyki kazda ilosc prosze o kontakt jesli ktos ma na pozbycie sie juz tych rzeczy...
Dodano: 29 Października 10:00    |  Cena: 0 zł
bardzo potrzebuje byle jakiego telefonu ktury tylko dziala bo mi ukradli prosze pisac na maila...
Dodano: 29 Października 14:48  
oferuję wywóz -gruzu -odpadów poremontowych -śmieci -złomu -liści -trawy -gałęzi -wywóz starych mebli i gabarytów - inne dogodne terminy ceny ustalamy telef...
Dodano: 25 Listopada 14:54    |  Cena: 200 zł
polecam wyjatkowy egzemplarz Hondy ktora ,odpala od pierwszego szarpniecia,a duza moc pozwala na koszenie nawet trudnych nieuzytkow w ofercie inne hondy z koszami ze sprzeglem...
Dodano: 20 Listopada 19:11    |  Cena: 599 zł
przyjme stare akumlatory ,baterie inne rzeczy zbędne w domu,moze są komuś niepotrzebne ,odbiore samodzielnie,dziękuje...
Dodano: 20 Października 04:36  
Przyjme naroznik z funkcja spania dwa duze dywany kuchenke gazowa meble wanne transport sobie zalatwie gdyby ktos mial do oddania za darmo prosze o kontakt...
Dodano: 29 Października 09:39    |  Cena: 0 zł
Znalezione Ogłoszenia: przyjme duza ilosc gruzu najlepiej

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia








Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2011-2014 Oglaszamy24.pl