Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia (47) - pan pozna pania bialystok

Hej. Ja mlody i przystojny brunet 23 lata chetnia poznam kobiete z ktora bd mogl spedzac mile chwile, wspolne wyjazdy, spotkania i nie tylko. Jestem zonaty wiec licze na dysk...
Dodano: 20 Grudnia 16:01  
Miły 48lat/176cm/80kgz poczuciem humoru ,zonaty pozna Pania na miłe we dwoje spotkania...
Dodano: Wczoraj 20:24  
Sympatyczne małżeństwo w wieku 46 i 31 lat pozna fajną dziewczynę lub kobietę ....
Dodano: 6 Grudnia 06:01  
Witam, Mam niski stopien niepelnosprawnosci- obecnie jezdze na wozku inwalidzkim, ale za rok najprawdopodobniej bede juz mogl chodzic o kulach. Mieszkam sam i potrzebu...
Dodano: 7 Listopada 13:22  
Kamil 25 lat pozna dojrzala zdecydowana odwarzna kobiete ktora mnie zerznie oddam sie caly zrobie wszysrko na co bedzie miala ochote czekam na email ...
Dodano: 14 Grudnia 10:35  
poznam pania ktora ma ochote na spotkanie z 22latkiem. wyglad i wiek nie robia roznicy wiecej info i ewentualne fotki na email...
Dodano: 2 Listopada 19:25  
Szukam dojrzałłego Uni/Aktywa z 16cm + fiutem. Chciałbym takiego który dałby sie namowic na nakręcenie amatorskiego filmiku, moze być bez twojej twarzy, aby było widac jak mni...
Dodano: 1 Listopada 08:25  
Jestem kobietą niezależną ale za razem delikatną i romantyczną. Poszukuję przyjaźni, towarzystwa, niezobowiązującej znajomości. Ważny jest dla mnie wygląd i dojrzałość emocjon...
Dodano: 26 Listopada 22:06  
cześć, jeśli Twój mąż nie daje Ci przyjemności to pozwól że ja to zrobię :) spotkania w wiadomym celu. pisz maila czekam niecierpliwie!! Białystok i okolice...
Dodano: 9 Grudnia 17:52  
Cześć Jestem spokojnym, nieśmiałym i niedoświadczonym chłopakiem z Białegostoku. Wysoki brunet. Szukam Pani lub dziewczyny która pomoże mi nabrać doświadczenia w sprawach dam...
Dodano: 3 Listopada 07:47  
witam poznam kobiete w wieku jak wyzej do wspolnych pieszczot i uniesien ja zadbany mlody wiek 25 lat zdrowy wiecej info na email ...
Dodano: 3 Listopada 23:02  
Witam. Ja 38 lat, miły, zadbany,zdrowy, dyskretny poszukujacy partnerki do spotkan - nie tylko sex. Interesuje mnie dłuzsza znajomośc. Jesli jestes zainteresowana prosze ...
Dodano: 17 Grudnia 16:41  
Witam bede w polsce przez 2 tyg poznam kobiete bo spotkan jesli jestes zainteresowana odpisz mam 28 lat jestem dobrze zbudowany pozdrawiam ...
Dodano: 17 Listopada 15:24  
Mezczyzna szuka biseksualnej dziewczyny/kobiety, ktora zostanie moja partnerka, z ktora wspolnie od czasu do czasu zabawimy sie z innymi dziewczynami. Nie kazda dziewczyna da...
Dodano: 20 Grudnia 01:28  
Poznam fajną zadbaną pare ja 30 lat ciemny brunet szukam konkretnych osób pozdrawiam...
Dodano: 20 Listopada 14:12  
Witam poznam kobiety w wieku 35-55 lat.zadbane i spragnione męskiego dotyku.gwarantuje 200% zadowolenia.gwarantuje dyskrecję.nie posiadam lokum.mam 34 lata jestem żonaty.potra...
Dodano: 1 Grudnia 16:11  
jak wyżej - mam 33l. i szukam mężatki która tak jak ja szuka dyskretnej znajomości ...
Dodano: 20 Listopada 08:07  
Jetsem mlodym 20-letnim chlopakiem i dam Ci sie wykorzystac ;) Czekam na wiadomosc...
Dodano: 1 Grudnia 19:52  
Jesteśmy parą, która postawiła sobie za cel odkrycie wszystkiego co jest do odkrycia w sferze intymnej. Ona 18-letnia, filigranowa brunetka, bi, pięknie dochodząca, mokra i ak...
Dodano: 13 Listopada 06:26  
Hej jestem z sokolki mam na imie lukasz poznam pana z kturym bede .muk szystko powiedziec i bede muk sie kochac i mam fejsa.mam na inie lukasz zajkowski piscie domnie a odpisz...
Dodano: 16 Listopada 16:12  
Znalezione Ogłoszenia: pan pozna pania bialystok
Wyniki:    
  1  

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia







Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2011-2014 Oglaszamy24.pl