Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Szukaj:

Miasto:
Kategoria:

 Znalezione Ogłoszenia (3000) - kobiety szukajace faceta do towarzystwa

witam.mam28lat,brunet 186/77/20cm. Chetnie poznam Panią, pana do miłych spotkań.Sponsoring mile widziany.lubie dojrzałe kobiety. Lecz nie warunek.+czekam na propozycje w wiado...
Dodano: 22 Kwietnia 18:30  
Jestem młodym wysokim facetem 26 191 87 szukam kobiety lub faceta do spotkań za drobną pomoc. Mogę byc waszym asystentem w pracy domu na każde zawołanie. Proszę o kontakt...
Dodano: 24 Marca 09:36  
37 Letni Brunet szuka atrakcyjnej , rozrywkowej i uległej kochanki na staly układ sponsorowany. Jestem z poza Wrocławia , prowadze tutaj interesy i jestem na miejscu co tydzie...
Dodano: 20 Marca 20:46  
Witaj Jeśli jesteś atrakcyjną, zadbaną, zdrową, ciekawą, samotną, znudzoną lub niedopieszczoną kobietą w przedziale 20-40 z Warszawy lub bliskich okolic. Jeśli szukasz powier...
Dodano: Dzisiaj 12:34  
Miłą zadbaną seksi kobietę od 21 do 30lat max 170, chuda bądź szczupłą. Potrzebuje kobiety komunikatywnej wesołej która umie słuchać. Wymienine cech są nie zbędne bym mógł zap...
Dodano: 21 Kwietnia 19:36  
witam.szukam kochanki ,kobiety do towarzystwa.sex,oral,minetka.mozliwy spons.mam38lat,190cm.tel506687371....
Dodano: 22 Kwietnia 18:43  
witam szukam jakiegos fajnego faceta do 33 lat jestem aktywny i mam 33 lata moj numer tel 501 557246 tylko dzwonic i pisac pozdrawiam :) ...
Dodano: 22 Kwietnia 12:02  
czesc dziewczyny mam na imie Czarek jestem po rozwodzie prawie rok spedzam sam weekendy!szukam kobiety w 20-40 lat!kobiety z ktora moglbym porozmawiac zabawic sie spedzac raze...
Dodano: 15 Kwietnia 05:40  
ja 35 lat z szczecina z przyjemnościom dotrzymam towarzystwa pani gwarantuję kulturę i higienę osobistą oraz pełną dyskrecję i oczekuję tego samego.szukam kobiety pragnącej do...
Dodano: 19 Kwietnia 12:26  
Witam serdecznie, jestem przystojnym, inteligentnym i kulturalnym studentem z Trójmiasta. Od zawsze pociągały i intrygowały mnie starsze kobiety, a że relacja z młodszym ...
Dodano: 4 Kwietnia 14:49  
Jeżeli interesuje Cię normalna, dłuższa znajomość a nie tylko jedno spotkanie lub też szukasz faceta właśnie tylko na krótką przygodę to ogłoszenie jest dla Ciebie odpowiednie...
Dodano: 19 Kwietnia 19:43  
Cześć: * Jestem miłym 25latkiem ...Mam 183 cm i 80 kg ...Szukam kobiety, pani której potrzeba towarzystwa ...i wzamian może mi pomóc finansowo...Jestem gotów na wszystko......
Dodano: 27 Lutego 07:03  
Witam Panie. Szukam kobiety w wieku od 30 do 65 lat, która czuje się samotna i szuka miłego towarzystwa. Jestem 25-latkiem przystojnym brunetem lubiącym dobre książki filmy i ...
Dodano: 1 Kwietnia 16:33  
Cześć, od razu na wstępie zaznaczam, że mam 25 lata. Szukam kobiety do 45, zadbanej, z kobiecymi kształtami,lubiącej dominowac lubiącej sex Szukam przygody i osoby chetn...
Dodano: Wczoraj 18:14  
Witaj jak w tytule pisze ze szukam kobiety wiek nie ma znaczenia .moge dojechac do ciebie spotkanie jedno razowe i morzemy sie spotykac regularnie jestem przystojny mily ciepl...
Dodano: 19 Kwietnia 19:03  
mam 36l i jestem mezatka chcialam sprobowac sexu z kobieta w odpowiednim wieku ktora chce sprobowac tak jak ja tylko kobiety faceta juz mam . ...
Dodano: 21 Kwietnia 17:07  
Hey! Szukam fajnego faceta, z poczuciem humoru, optymistycznie myslacego. Czulego,wrazliwego, odpowiedzialnego. Lubie wysokich mezczyzn. Mam 26 lat, wiec lepiej zebys byl tros...
Dodano: 19 Marca 18:25    |  Cena: 90 zł
Poznam kobiety która by chciała poznać miłego,czułego faceta aby się spotkać i zapomnieć o codzienność .Jesteś zainteresowana proszę napisz ....
Dodano: 12 Kwietnia 08:26  
Kieruje to ogłoszenie do kobiet dojrzałych, które są "niezaspokojonymi" mężatkami, niedocenianymi w domu, samotnymi kobietami, a które po prostu chcą miło spędzić czas w ramio...
Dodano: 22 Kwietnia 13:36  
Jestem atrakcyjnym, wysokim a przede wszystkim namiętnym i intrygującym facetem, kochankiem dla każdej znudzonej, osamotnionej a przede wszystkim konkretnej kobiety, która pra...
Dodano: Dzisiaj 15:04  
Znalezione Ogłoszenia: kobiety szukajace faceta do towarzystwa

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia






Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2011-2014 Oglaszamy24.pl