Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia (3000) - geje pan szuka pana

Oddam się za darmo napalonemu ogierkowi który mnie wyrucha za darmo ja napalony czekam na telefon ...
Dodano: 19 Października 13:21  
jestem mlodym gejem ktory szuka sponsora z debicy o okolic, jesli jestes zainteresowany pisz sms (nie dzwon) . W smsie napisz ile mozesz dac za spotkanieni czego ode mnie ocze...
Dodano: 4 Listopada 17:53  
Hej tu gej chłopak 27 latek jako laska szuka pana sponsora na sex lubię sie przebierac malowac w damskie ciuszki ale nie musze zalezy od ciebie robię wszystko i więcej hi hi j...
Dodano: 1 Listopada 14:51    |  Cena: 2222222222 zł
Jestem 15 letnim gejem z lublina , który szuka chłopaka max do 18 lat a jak więcej lat to wyślij zdjęcie . ...
Dodano: 19 Października 13:07  
Jestes gejem lub bi ? Chcesz sie zaspokoic ? Napisz :) Opisz sie i powiedz czego oczekujesz :* Czekam...
Dodano: 3 Grudnia 16:24  
Hej mam 27 latek jestem chłopakiem gejem szukam dyskretnego pana sponsora za sex sex sex robie wszystko i więcej hi hi lubię sie przebierać za laske i malowac ale nie musze z...
Dodano: 1 Listopada 15:16    |  Cena: 333333333 zł
Hej, szukam geja z Tczew i okolic czyli Lubiszewo, Malbork itd. Wiek około 12, 13, 14, 15, max 16 lat, czyli z gimnazjum, pełna dyskrecja, wszystko w tajemnicy. Nie szukam kog...
Dodano: 6 Grudnia 14:31    |  Cena: 0 zł
Witam mam na imię karol. Jestem z okolic torunia. Kieruje te ogłoszenie do wszystkich gejów z warszawy. Szukam faceta do związku. Szukam przystojnego faceta. chciałbym się prz...
Dodano: 17 Października 16:14  
Mam 15 lat i szukam geja z Rybnika. Najlepiej 15-30 lat. Niedoświadczony jednak chętnie się pouczę. ...
Dodano: 13 Grudnia 22:32  
Witam. Mam 21 lat jestem kultyralbym,milym i wesolym chlopakiem i szuka pracy w Warszawie....
Dodano: Dzisiaj 11:11  
Szukam geja który mnie będzie ciągnął za włosy i mnie ruchal ze spustem w dupci. ...
Dodano: 5 Listopada 15:52  
jestem mlodym,wesolym gejem.mam 18 lat,lubie robic lody starszym panam.moze byc drobny sponsoring.20zl.czekam.....
Dodano: 23 Listopada 22:20    |  Cena: 20 zł
Szukam sponsora , osoby dyskretnej do 30max, szczupłej. Ja 15l , wysoki brunet. Musisz miec lokum lub auto . Chcesz więcej? Pisz śmiało ! ...
Dodano: 12 Grudnia 14:59  
Mam 16 lat i jestem bi. Chciałbym spróbować zabawić sie z chłopakiem w moim wieku lub starszym (15-22 lata ). Jestem wysokim,szczupłym chyba przystojnym blondynem ;). Piszcie ...
Dodano: 23 Listopada 22:40    |  Cena: 0 zł
cześć szukam panów od 40 do 70 lat mam 20 lat lub panów bismesmenów mile miwdziany sponsoring...
Dodano: 6 Listopada 17:59  
Witam 18/167/70/17 szukam pana w obojetnie jakim wieku na spotkanie. Ze Świdnicy lub okolic nie mam lokum. Moge być aktywem i pasywem lubię robic lody. Interesuje mnie niewie...
Dodano: 16 Listopada 07:41  
Mam 18 lat ale wyglądam młodziej, szukam doświadczonego Pana który wprowadzi mnie w arkana seksu. Pieniądze nie są dla mnie najważniejsze. Proszę dzwonić na maile nie odpowiad...
Dodano: 20 Października 14:56  
Szukam sponsora wiek bez znaczenia wygląd jest mi obojętny , staly układ;) więcej w emailu Wszystko do dogadania lokum...
Dodano: 2 Grudnia 08:12    |  Cena: 150 zł
Nazywam się Kuba mam 15 lat i jestem wysokim dobrze zbudowanym bladynem.Szukam chłopaka w wieku 14-20 lat,był by to mój pierwszy raz wiec za bardzo nie wiem za co się zabrac....
Dodano: 10 Listopada 23:10  
Witam poznam sponsora. :) mam 15 lat. Mily zadbany chudy brunet wiecej info . Pod email ;)...
Dodano: 28 Października 18:11  
Znalezione Ogłoszenia: geje pan szuka pana

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia







Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2011-2014 Oglaszamy24.pl