Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia - dziewica na sprzedaz

Jeśli trafiłeś na takie ogłoszenie to uważaj: Witam wszystkich Panów. :) Mam na imię Kamila i 18 lat. Nie wiem, co mogłabym jeszcze napisać o sobie, na takim portalu jak t...
Dodano: 6 Czerwca 15:13  
Mam wiele zainteresowan w zyciu kocham kino, ksiazki, taniec. Pomyslalam, ze moze kolejnym krokiem bedzie zasmakowanie seksu. Tak jestem dziewica i oddam sie milemu, kuturalne...
Dodano: 17 Czerwca 10:30  
Lekko niesmiala, glupio sie przyznac, ale dziewica... moze moglbys pomoc mi i zrobilbys ze mnie kobiete? potrzebuje czulego i wyrozumialego kochanka ktory wszystkiego mnie nau...
Dodano: 16 Maja 14:01  
Atrakcyjna, szczupła, szalona i jeszcze dziewica, która wie, jak zaspokoić swoje potrzeby, sprzeda swoje wcześniej nigdzie niepublikowane zdjęcia. Cena 50 zł - zawiera pakie...
Dodano: 23 Maja 02:18    |  Cena: 50 zł
Witam. Na wstępie kilka słów o mojej skromnej osobie. Młoda kobieta (lat 21), desperacko potrzebująca gotówki. Średniego wzrostu, puszysta blondynka, z włosami do łopatek. C...
Dodano: 4 Czerwca 16:29  
18-letnia dziewica szuka kupca swoich nagich fotek. Nie tknął mnie nigdy żaden mężczyzna, ale masturbuje się całymi dniami. Chcesz to zobaczyć pisz o fotki lub zdjęcia....
Dodano: 8 Czerwca 15:52  
Hey. Tak jak w tytule jestem dziewica, chcialabym zostac wymasowana, bez seksu. Chetne panie, panowie pisac....takze z dalszych miejscowosci...
Dodano: 2 Czerwca 08:26  
Pierw przeczytaj ogłoszenie potem do mnie napisz, inne wiadomości będę ignorować szukam tylko konkretnego Pana. Lekko nieśmiała, głupio się przyznać, ale dziewica... może m...
Dodano: 25 Kwietnia 12:28  
Cześć. Mam 15 lat, jestem dziewica z okolic Katowic i chętnie spotkam się z konkretnym Sponsorem na dry humping. Podnieca mnie to, a nie chce tracić jeszcze dziewictwa :) N...
Dodano: 16 Czerwca 08:58  
Słodka dziewica zaprasza na sekstelefon dominującego faceta. Moja cipka jest nieskazitelna, dupcia jędrna a usta lubią jęczeć. Chętnie się z. Tobą tym podzielę jeśli zadzw...
Dodano: 20 Czerwca 19:42  
jestem mloda dziewica chce dzis stracic swoja kobiecosc zapraszam chetnych teraz taka mam mokra na sama mysl drzwon teraz...
Dodano: 23 Kwietnia 11:35  
Witam jestem facetem po 50.mimo wieku mam dziewiczy anal.chcialbym zobaczyc jak to jest uprawiac sex w ta dziurke.Moze na moj pierwszy raz Panowie z mniejszymi paleczkami.Zain...
Dodano: Dzisiaj 08:27  
WARSZAWA I OKOLICE Młody, zadbany i przystojny facet ok 25 letni zasponsoruje realne i normalne dziewczyny! 1500 zł- 3000 zł dla amatorki, która ma małe doświadczenie ...
Dodano: 18 Czerwca 19:52  
Jestem młodym ok 25 letnim, zadbanym facetem. REALNYM i normalnym i na pewno nie brzydkim. Nie będę jak inni zachwalał jaki jestem przystojny i bogaty. Na pewno w przeciwieńst...
Dodano: 18 Czerwca 19:46  
Poznam dziewicę zamieszkującą Warszawę lub jej okolicę. Czuje że rymuję:) A tak na poważnie to nie żartuję:) Jeśli jesteś nieśmiała a chcesz zrobić pierwszy krok w kontaktac...
Dodano: 10 Czerwca 14:42  
Witaj jesli szukasz zrozumienia, ciepla, osoby z ktora mozna o wszystkim porozmawiac , bliskosci a zarazem wsparcia. Napisz do fajnego, milego chlopaka. Chetnie tez wybiore si...
Dodano: 3 Czerwca 15:34  
Hej. Jak w tytule kupie dziewictwo od realnej zdecydowanej dziewczyny lub umowie sie z nastolatka lub wagarowiczką. Napisz a napewno sie dogadamy. Jesli masz zamiar napisac i...
Dodano: 2 Czerwca 12:03  
mily romantyczny opiekunczy moge tez sponsorowac napisz tel foto pozdrawia adrian...
Dodano: 20 Maja 22:22  
Witam pozna miłą i dyskretną dziewicę która chciałaby przeżyć swój pierwszy raz. Możliwy dłuższy układ. Pozdrawiam...
Dodano: 16 Czerwca 13:16  
Witam. 32 latek chętnie pozna młodą dziewczynę na pierwszy raz. Szczegóły do omówienia w wiadomości prywatnej. Zapewniam dyskrecję i higienę... Zainteresowane proszę o kontakt...
Dodano: 6 Maja 12:31  
Znalezione Ogłoszenia: dziewica na sprzedaz

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia






Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2018 Oglaszamy24.pl