Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia - uwaga oszustka nr konta

Oszust podaje konto 34 1320 1537 2500 6362 3000 0001 Proponuje on botox, kwasy hialuronowe i wiele innych z kosmetyki estetycznej Nick "Tom, Tomek, tomek ..... o2.pl ...
Dodano: 18 Stycznia 19:48  
kuppewnekonto @ gmail.com to marny oszust, nie wplacajcie kasy bezposrednio na konto pod zadnym pozorem! stracicice tylko pieniadze. kradnie pieniadze, po wplacicie zero...
Dodano: 4 Lutego 02:01  
Oszust!!! pod numerem 534741042 Nie wpłacajcie pieniędzy na konto: 19249010440000420200365992 zwolnień nigdy nie dostaniecie bo nimi nie dysponuje to naciągacz...
Dodano: 18 Lutego 00:21    |  Cena: 50 zł
Przedsatwiam listę oszustów, którym wysłałem kasę i lipa, nie wysyłajacie nic im, wiele osób ma pare meili tutaj, raczej nikt tutaj co sprzedaje to nie jest uczciwy: 1. htt...
Dodano: 15 Lutego 10:56  
Uwaga! Uwaga na osobe ktora proponuje sprzedaz adipexu poprzez ten portal! Sprawa zgloszona na policje! Podaje numer konta 76147000022306413340000001 Lukasz Podgorski, ratowni...
Dodano: 17 Lutego 15:47    |  Cena: 1 zł
Kupie konta bankowe, zapraszam tylko poważnych sprzedawców, a nie oszustów ZALICZKOWYCH (takich ofert proszę wgl nie wysyłać). Interesuje mnie anonimowa i szybka transakcja. K...
Dodano: 5 Stycznia 13:51    |  Cena: 100 zł
ten człowiek niby z Suwałek, to zwykły oszust. nie dysponuje receptami, nie dysponuje zwolnieniami lekarskimi ani tel. komórkowymi Dysponuje tylko swoim numerem konta, na któ...
Dodano: 9 Lutego 00:14    |  Cena: 50 zł
kupię konto na allegro z minimum 10 komentarzami oraz możliwością sprzedaży.tylko poważne oferty.oszustom podziekuje...
Dodano: 14 Lutego 12:15  
Cytuję z e-mail'ów: "Mateusz Puławski Bydgoszcz 85-016 3 maja 10 Bank Millennium 72 1160 2202 0000 0001 9143 1045 Proszę mieć odliczone pieniądze dla kuriera Proszę w ...
Dodano: 29 Stycznia 12:54  
Nie dajcie się nabrać to oszust.Ogłasza tabletki Meridia 15 podaje nr konta na który trzeba przelać pieniądze i adres mailowy z danymi do wysyłki i nie odpowiada na jakikolwie...
Dodano: 17 Stycznia 15:07  
uwaga oszust dr.julia protonmail oraz szybkieodchudzanieprotonmail podzywaja sie pod utrzciwych sprzedawcow i nic nie wysylaja albo jakies gowno nie dajcie sie oszukac na wp...
Dodano: 21 Stycznia 11:50  
Facet jest zwykłym oszustem po otrzymaniu pieniędzy na konto kontakt sie urywa!!! Zajebac takiego...
Dodano: 13 Lutego 20:04    |  Cena: 1 zł
Potrzebuje stalej wspolpracy z powaznym czlowiekiem. Szukam konto wolne od komornikow do wynajecia na rok. Place po pierwszym tygodniu, nigdy odrazu. Mam nadzieje ze znajde ko...
Dodano: 16 Lutego 17:11    |  Cena: 3000 zł
Witam, Uważajcie na reklamujących się tutaj oszustów sprzedających tutaj karty Multi Sport Benefit. Ja się własnie nadziałem na człowieka który podawał się za Przemysław...
Dodano: Wczoraj 16:01    |  Cena: 2 zł
Uwaga na oszusta ktory zamiast zelixy wysyla magnez lub tesz chusteczki higieniczne gosc Jacek Łyczkowski Al Jerozolimskie 117/86 02-117 Warszawa Nr konta 2114700000220066...
Dodano: 27 Stycznia 22:20  
Uwaga na oszusta podaje się jako Patryk zapolski bądz zalewski jego nr.534741042 sprzedaje telefony jak i inne rzeczy po wpłacie 200zł na konto kontakt się urywa jego nr konta...
Dodano: 15 Stycznia 12:59  
Informuje oszust ...Nie jaki pan Andrzej Miętus proponuje załatwienie prawo jazdy za kasę podaje nr tel 669004786, i nr konta 07 1560 1094 2003 8470 1000 0002 . jak wpłacicie ...
Dodano: 9 Lutego 09:18    |  Cena: 1 zł
witam ostrztegam was wszystkich przed oszustem ktory niby zalatwia prawo jazdy z czech a tak nie jest pieniadze sie przelewa na konto a tu kupujecie monety wirtualne tak jego ...
Dodano: 8 Stycznia 02:18    |  Cena: 0 zł
Uwaga na oszusta Rafal rybcinski bierze zaliczki i slad się urywa podaje nr konta 1160220247116022020000000319601087 millennium bank.a to jegonr tel.730737223 .uwaga na jego i...
Dodano: Wczoraj 12:15  
Uwaga na oszusta ktory zamiast zelixy wysyla magnez lub tesz chusteczki higieniczne gosc Jacek Łyczkowski Al Jerozolimskie 117/86 02-117 Warszawa Nr konta 2114700000220066...
Dodano: 27 Stycznia 22:18  
Znalezione Ogłoszenia: uwaga oszustka nr konta

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia






Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2017 Oglaszamy24.pl