istota wp³ywu kontekstu rodzinnego na rozwój jednostki sprowadza siê do tego ¿e jednostka jest zdolna uczyæ siê od osób z którymi ³±czy j± wiê¼ spo³eczno emocjonalna istota wp³ywu kontekstu rodzinnego na rozwój jednostki sprowadza siê do tego ¿e jednostka jest zdolna uczyæ siê od osób z którymi ³±czy j± wiê¼ spo³eczno emocjonalna istota wp³ywu kontekstu rodzinnego na rozwój jednostki sprowadza siê do tego ¿e jednostka jest zdolna uczyæ siê od osób z którymi ³±czy j± wiê¼ spo³eczno emocjonalna istota wp³ywu kontekstu rodzinnego na rozwój jednostki sprowadza siê do tego ¿e jednostka jest zdolna uczyæ siê od osób z którymi ³±czy j± wiê¼ spo³eczno emocjonalna istota wp³ywu kontekstu rodzinnego na rozwój jednostki sprowadza siê do tego ¿e jednostka jest zdolna uczyæ siê od osób z którymi ³±czy j± wiê¼ spo³eczno emocjonalna