Dla naszego Klienta poszukujemy kandydata do pracy zdalnej na stanowisku asystenckim w Dziale Kadr i P³ac. Firma na co dzieñ oferuje kompleksowe i profesjonalne us³ugi zwi±zane z obs³ug± techniczn± nieruchomo¶ci dla firm. Wspó³pracuje zarówno z instytucjami pañstwowymi, korporacjami, jak i indywidualnymi przedsiêbiorstwami z ca³ej Polski.
Asystent ds. Kadr i P³ac – praca zdalna
ZAKRES OBOWI¡ZKÓW:
• Wprowadzanie faktur do wewnêtrznego programu obiegu dokumentów,
• Tworzenie dokumentów oraz szablonów dokumentów zleconych przez prze³o¿onego,
• Generowanie i przygotowywanie zestawieñ oraz raportów na potrzeby dzia³u,
• Tworzenie szablonów i wzorów dokumentów w programach Word i Excel,
• Wykonywanie bie¿±cych zadañ zleconych przez prze³o¿onego.
WYMAGANIA:
• Orzeczenie o stopniu niepe³nosprawno¶ci (mile widziane),
• Znajomo¶æ specyfiki pracy w systemach do wprowadzania faktur oraz w obs³udze programów kadrowo-p³acowych (mile widziane),
• Proaktywna postawa oraz otwarto¶æ do zadawania pytañ,
• Do¶wiadczenie w administracji biurowej,
• Umiejêtno¶æ pracy w Excelu (tworzenie tabel przestawnych oraz u¿ywanie podstawowych funkcji, np. suma je¿eli, wyszukaj pionowo),
• Wykszta³cenie co najmniej ¶rednie i gotowo¶æ do nauki,
• Sprawne pos³ugiwanie siê komputerem,
• Precyzja, dok³adno¶æ oraz skrupulatno¶æ w pracy z dokumentami.
PRACODAWCA OFERUJE:
• Umowê o pracê,
• Pracê zdaln±,
• Zadaniowy tryb pracy,
• Pakiet opieki medycznej,
• Ubezpieczenie grupowe,
• S³u¿bowy telefon, laptop,
• Elastyczny czas pracy.