Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc

Partner na wesele, studniówkę, sylwestra, imprezę...

Ogłoszenia Poznam Panią
Dodano: 15 Kwiecień 2014 11:29
21 godzin temu
Jeśli masz problem ze znalezieniem partnera na wesele, studniówkę, sylwestra czy innego rodzaju imprezę, to z przyjemnością dotrzymam Ci towarzystwa;) Jestem szczupły, mam ok. 175 cm wzrostu, 29 lat, krótkie czarne włosy i brązowe oczach. Jestem towarzyski, kulturalny, lubię się bawić i poznawać nowych ludzi, nie piję alkoholu (poza toastem) i nie palę papierosów:) Trenuję hobbystycznie taniec towarzyski, także bardzo chętnie spędzę całą imprezę na parkiecie:) Jestem z Katowic, ale chętnie dojadę:) Także jeśli nie chcesz przesiedzieć zabawy i spędzić ją w kulturalnym i miłym towarzystwie, to serdecznie zapraszam :)Pozdrawiam i czekam na wiadomość:)
Kontakt:
Partner
Telefon:
123456789
Email:
Odsłon: 147


 Podobne Ogłoszenia / Partner na wesele, studniówkę, sylwestra, imp...
Cześć tak jak w tytule szukam partnerki na wesele 9 maja 2014r. Coś o mnie wysoki szczupły w okularach miły kultu...
Dodano: 15 Marca 19:13  miesiąc temu
Kategoria: Poznam Panią
Czekam może właśnie na Ciebie!!! Poszukuję partnerki na wesele. Wszystkie zobowiązania pokrywam ja. Mogę nawet k...
Dodano: 13 Kwietnia 22:42  2 dni temu
Kategoria: Poznam Panią
Witam. Szukam partnerki na wesele pod koniec kwietnia,które odbędzie się w okolicach Krakowa. Najlepiej reprezent...
Dodano: 24 Lutego 11:56  miesiąc temu
Kategoria: Poznam Panią
37latek 181wzrostu .szukam partnerki na wesele w czerwcu i sierpniu.Chętne Panie prosźę pisać na meila.maler1977@wp...
Dodano: 11 Marca 20:13  miesiąc temu
Kategoria: Poznam Panią
Szukam ładnej, młodej dziewczyny w wieku 18-22 lata, która lubi dobrze się bawić;)Prosiłbym o przysyłanie zdjęć na ...
Dodano: 10 Kwietnia 18:17  5 dni temu
Kategoria: Poznam Panią
Poszukuje partnerki na wesele brata .. Ja, 25, 180 wysportowany, na poziomie, z charakterem, spoko mily zaradny ch...
Dodano: 5 Kwietnia 21:36  tydzień temu
Kategoria: Poznam Panią
witam wszystkie panie w wieku 23-31 lat poszukuje ta droga partnerki na wesele niestety mam mało czasu bo to juz w ...
Dodano: 25 Lutego 13:58  miesiąc temu
Kategoria: Poznam Panią




 Ogłoszenia - Towarzyskie




 Ostatnio Przeglądane
Pożyczka gotówkowa  Chełm 40l/65 szczupły pozna
MłodyWysportowany oraz Normalny jak i zabawny szuk
Szukam Przyjaciolki,Sex przyjaciolki ,dziewczyny
Pani do kochania
chetna 23
cyber sex gg skype
Szukam chętnej na spotkanie za kase
Chlopak szvka sliczniotke z lodzi do stalego zwiaz
Mlody chlopak...
Więcej Ogłoszeń >>



Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2011-2014 Oglaszamy24.pl