* ¶wiadectwo (ukoñczenie, promocja, czeladnik);
* dyplom (licencjacki, in¿ynierski, magisterski, mistrz)
* certyfikat
* matura
* inne dokumenty.
Po szczegó³y zapraszam do kontaktu poprzez formularz na portalu, ewentualnie bezpo¶rednio na telefon
Fragment og³oszenia widoczny poni¿ej nie ma nic wspólnego z jego tre¶ci± i przeznaczony jest wy³±cznie dla moderatorów portalu:
Ministerstwu Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego zale¿y na ograniczeniu niepotrzebnych regulacji prawnych i u³atwieniu tym samym pracy studentom, naukowcom, nauczycielom akademickim, pracownikom administracyjnym uczelni, a tak¿e przedsiêbiorcom.
Konstytucja dla Nauki jest podstawowym aktem prawnym organizuj±cym ca³y system szkolnictwa wy¿szego i nauki w Polsce. Ustawa porz±dkuje i ujednolica prawo, które dotychczas by³o przeregulowane i nak³ada³o na uczelnie i naukowców szereg zbêdnych obowi±zków. Przede wszystkim zmniejszy³a siê liczba ustaw – z czterech do jednej, a tak¿e liczba rozporz±dzeñ – o ponad po³owê. Konstytucja dla Nauki okre¶la najwa¿niejsze kwestie systemowe, jednak do samych uczelni nale¿y, w jaki sposób bêd± funkcjonowaæ. Takie rozwi±zanie znacznie zwiêksza autonomiê uczelni.
Wej¶cie w ¿ycie Ustawy o szkolnictwie wy¿szym i nauce poprzedza³y bezprecedensowe w historii Polski po 1989 roku konsultacje ze ¶rodowiskiem akademickim. Komisja Europejska postawi³a za wzór wprowadzania reform systemowych ca³okszta³t prac nad Konstytucj± dla Nauki.
Podobnie by³o w przypadku tzw. ustaw o innowacyjno¶ci, które powsta³y na podstawie Bia³ej ksiêgi innowacji. Ustawy u³atwiaj± prowadzenie dzia³alno¶ci innowacyjnej przedsiêbiorcom, a tak¿e wspó³pracê miêdzy nauk± i biznesem. Ksiêga to zbiór barier w dzia³alno¶ci innowacyjnej, któr± sporz±dzili przedsiêbiorcy, naukowcy, inwestorzy, a tak¿e przedstawiciele administracji publicznej.