Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia - szukam sponsora grudziadz ogloszenia

Niedawno rozstalam sie z facetem. Szukam teraz zapomnienia w ramionach chetnego pana. Mozemy przerobic razem cala kamasutre. Lubie dawac mezczyznie rozkosz i jecze z rozkoszy ...
Dodano: 30 Lipca 11:49    |  Cena: 0 zł
Szukam dojzalej pani na spotkania sponsorowane w aucie.ja 39 lat.zadbany dyskretny(sponsoruje)pozdrawiam....
Dodano: 28 Lipca 21:29  
Hej szukam dziewczyny z Grudziądza na miłe spotkania sex lub same dotykania bez sponsoringu napisz...
Dodano: 3 Lipca 10:53  
Szukam dojzalej pani w wieku od45 lat na wspolne spotkania.jesli sie sobie spodobamy mozliwy sponsoring.pozdrawiam piotr....
Dodano: 14 Sierpnia 14:08  
Witam wszystkie dyskretne panie które by chciały się spotkać w dyskrecji jestem bardzo miłym z poczuciem humoru chłopakiem cenie sobie higienę oraz dyskrecję szukam jakiejś pa...
Dodano: 7 Sierpnia 08:33  
Jestem po seperacji wychowuja czworke dzieci jutro jade zlozy o alimenty na dzieci,mam 42 lata waze 52 kg zwrostu 160cm jestem spokojna nie pale i nie pije....szukam druga pol...
Dodano: 20 Lipca 21:44  
Hej szukam realnej chetnej 18-45 Bardzo zadbany Przystojny 30 latek milego dnia pozdrawiam😀...
Dodano: 30 Lipca 11:38  
siemka, mam 27 lat szukam konkretnej dziewczyny na noc dzis lubie sie zabawic niemam tez przeciwko jesli zainteresuje sie jakas parka bi ogloszeniem. z miłą checią jestem otwa...
Dodano: 24 Czerwca 20:22  
Szukam pana do spotkan wiemu 36-50 do stalych spotkan .Kino ,kawa,spacer itd.Troszkie o mnie 160 wzrostu waga 84.obecnie w zwiazku malzenskim nieudanymB...
Dodano: 13 Lipca 18:45  
szukam mlodej pani do spotkan...
Dodano: 11 Sierpnia 21:51  
Szukam zadbanej pary badz kobiety i mezczyzny do trojkata. Jestem zadbany mam 33 lata chcialby spelnic swoja fantazje. Dyskrecja i higana wymagana:) Wiek bez znaczenia:) ...
Dodano: Wczoraj 09:32  
Szukam realnej pani na stały układ od 16 do 40 lat. Pani musi być szczupła i chętna na wszystko. Posiadam lokum. Spotkania tylko i wyłącznie u mnie lub u Ciebie. Pozdrawiam...
Dodano: Wczoraj 08:53  
Szukam tutaj Pana, który potrafi zdominować swoją niewolnicę. Interesuje mnie bondage, spanking, fisting, seks, scat. Nie interesują mnie tortury, poza tym jestem bardzo grzec...
Dodano: 15 Sierpnia 10:59  
Szukam chłopaka do zwiozku tak zwanie do tanca i rozanca jestem Justa 34 lat kwidzyn chłopaki w wieku od 35 do 39 lat kwidzyn i okolice zdaleka nie pisac...
Dodano: 12 Sierpnia 07:30  
Szukam kochanka w wieku do 45lat Chcesz umawiać się na seks z kobietami i mężczyznami z całej Polski? To bardzo proste ! Dołącz do ogromnego serwisu społecznościowego ...
Dodano: 10 Sierpnia 04:47  
Mam 35 lat jestem zadbanym żonatym dyskretnym facetem, przyjeżdżam do Kwidzyna na weekend 12-14 maja . Szukam dyskretnej mężatki z którą mógłbym spędzić niezapomniane chwile k...
Dodano: 13 Sierpnia 09:22  
Witam wszystkie panie szukam dziewczyny na stały układ z Kwidzyna dyskretnej która dba o higienę jak ja chcesz się dowiedzieć więcej przyslij sms pozdrawiam i czekam jestem mi...
Dodano: 7 Sierpnia 08:33  
Szukam młodej z małymi piersiami,ty pokazujesz piersi ja $$$$$$$$ $$$$$$$$$$...
Dodano: 31 Lipca 18:38  
Witam! Panie szukam kochanki w dowolnym wieku. Spotkania sponsorowane. Chętne odezwijcie się lub podajcie numer ja oddzwonię....
Dodano: 8 Sierpnia 06:16  
Witam je facet 34l sopokojny normalny nie brzydki szukam kochanki w dowolnym wieku do niezobowiazujacych spotkan gwarantuje higiene i dyskrecje pisz lub dzwon....
Dodano: 15 Sierpnia 07:49  
Znalezione Ogłoszenia: szukam sponsora grudziadz ogloszenia

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia






Darmowe Ogłoszenia
Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2017 Oglaszamy24.pl